۵ عطر منحصر بفرد ژاپنی

 آیا به دنبال عطر جدیدی هستید که از گل، غذا یا عنصر طبیعت ژاپنی مورد علاقه شما الهام گرفته باشد؟ در این مطلب از دنیای مد تعدادی از عطر های الهام بخش ژاپنی را انتخاب کردیم.


۱- عطر Shiso Verte by Circe

طیف عطرهای طبیعی Circe مستقر در نیوزلند، از گیاهان دارویی شیسو، به شکل خشک و ترو تازه استفاده می کنند. این عطر دارای نشانه هایی از اسطوخودوس (لوندر) و چوب هینوکی (سرو ژاپنی) نیز می باشد.

۲- عطر ژاپنی Dragonfly by zoologist

ترکیب بی نظیری از نت های سبز در عطر Dragonfly، از زندگی جانوران بی مهره در استخرها، الهام گرفته شده است. در حالی که نت های اصلی این عطر از لیمو و گل صد تومانی گرفته می شود، نت های مرکزی بر پایه برنج، گل نیلوفر آبی و شکوفه گیلاس استوار است.

عطر های ژاپنی
عطر های ژاپنی

۳- عطر Still Life by Olfactive Studio

رایحه مرکبات اغلب در تابستان ، زمانی که ما می خواهیم عطر تازه تری داشته باشیم، درخشش بیشتری دارند. عطر ژاپنی Still Life شب‌های شاد تابستان و زندگی را جشن می گیرد. با داشتن یوزو ژاپنی در صف اول هستید، این عطر همچنین شامل نت هایی از فلفل خام، نیشکر (رام) و جنگل های گرم است.

۴- عطر Le Long Fond by Maison Louis Marie

عطر ژاپنی Le Long Fond رایحه‌ای است تک جنسیتی که به شدت از عمق جنگل الهام گرفته شده است. نت اصلی آنها هینوکی (سرو ژاپنی) است، که به دلیل دارا بودن ویژگی‌های مقاوم، که اغلب در مواد ساختمانی برای ساخت معابد و عبادتگاه ها استفاده می شود، مشهور است.

عطر ژاپنی
عطر ژاپنی

۵- عطر ژاپنی I See the Clouds Go By by Floraiku

عطر و بوی Floraiku از ژاپن و شعر آن الهام گرفته است. فقط به درب زیبای بطری نگاه کنید، و بوی مطبوع گل عطر، شما را به خاطره ای از بهار ژاپن خواهد برد.

نظرات