مراسم مت گالا ۲۰۲۱

 آنا وینتور و اندرو بولتن اعلام کردن که مراسم مت گالا امسال در تاریخ ۲۲ شهریور ۲۰۲۱ برگزار می شود. در ادامه این مطلب از دنیای مد درباره این مراسم بیشتر خواهیم خواند.


موزه هنر متروپولیتن اعلام کرده است که مراسم مت گالا برای سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ برگزار خواهد شد. اندرو بولتون، مسئول امور موسسه لباس، بیان کرد که برای این مراسم "هویت و استایل امریکایی" انتخاب شده است. مراسم مت گالا آینده ، به صورت نمایشگاهی دو قسمتی در سال های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ در دو بخش از موزه هنر متروپولیتن ارائه می شود.


اولین مراسم با عنوان "در امریکا: واژگان مد" (In America: A Lexicon of Fashion) است و قرار است در ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۱ در مرکز لباس آنا وینتور افتتاح شود. این جشن به مناسبت ۷۵ سالگی موسسه لباس خواهد بود. در این نمایش طرح های پیشگام لباس امریکایی در کنار آثار متنوعی از طراحان معاصر به نمایش در خواهد آمد. آنها تأكیدی از مد امریكایی را که با طیف وسیعی از احساسات؛ مانند ترس، لذت، تنهایی، خوشبختی و... تعریف شده، نشان خواهند داد.

قسمت دوم این مراسم نیز "در امریکا: گلچین مد" (In America: Anthology of Fashion) نام دارد. و در ۵ مه ۲۰۲۲ در اتاق های باله آمریكا به نمایش در خواهد آمد. و می خواهد تاریخچه پیچیده مد و توسعه مد امریكا را بررسی می كند.

هر دو مراسم یک هدف دارند و آن نجات صنعت لباس و پوشش امریکا بعد از رکود یک سال قبل می باشد.

نظرات