ترند های آرایش و زیبایی ژاپن در سال ۲۰۲۱

 همانطور که همه ما می دانیم، هر جایی از جهان آرایش متفاوتی دارند. فرهنگ یا گرایش های زیبایی در ژاپن ابتدا به ظاهر بدون آرایش توصیه دارد. در این مطلب مجله دنیای مد می خواهیم در مورد ترند آرایشی مراقبت از پوست ژاپنی را بدانیم.


لاغری پوست

ترندهای معمول آرایش ژاپن از محصولات مینیمال، بی عیب و نقص و طبیعی تشکیل شده است. زنان ژاپنی به استفاده از پوشش فاندیشن و کانسیلر بسیار روشن زیاد متبحر نیستند، ظاهری که از اواخر سال در فرهنگ غربی محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.

خداحافظ کانتور، سلام رژگونه

در آرایش ژاپنی تمایل دارد تا از کانتور و برنز برای ایجاد خطوط تیز فاصله بگیرد. و به سمت ظاهر نرم تر، که خواستار رژگونه و برنز است، برد. طرفداران آرایش ژاپنی دوست دارند کمی سیب گونه هایشان را رژگونه بزنند.

ترند آرایش ۲۰۲۱
ترند آرایش ۲۰۲۱

سایه چشم کاملاً طبیعی

از خط چشم برای مشخص کردن خطوط پلک بالایی استفاده می شود و ممکن است یک مژه طبیعی و کوچک کنار چشم ایجاد شود. از سایه چشم های براق با رنگ های صورتی، هلویی یا قهوه ای روشن به عنوان ته رنگ و مقداری درخشش به پلک ها استفاده می شود.


ظاهر خنثی لب

ترند لب های زیبایی ژاپنی نیز در "خط طبیعی" باقی مانده است. رنگ لب ها معمولا براق هستند، اما نه خیلی براق. و دارای تن هایی به رنگ خنثی می باشند، مانند صورتی گلگون، صورتی مایل به قرمز، برنزه و قرمز شفاف را در نظر بگیرید.

نظرات