قانون جذب چیست و چگونه می توانیم از این قانون استفاده کنیم؟

 طبق قانون جذب افراد با تمرکز بر افکار خود، قادر خواهند بود تجربه‌های مثبت و منفی را به زندگی خویش وارد می کنند. با کمک قدرت قانون جذب می‌توان زندگی خود را کاملا تغییر داد، اما چیزی که مهم است چگونگی استفاده از این قانون می باشد. در این مطلب از مجله modeworld.ir شما را با قانون جذب آشنا خواهیم کرد. اگر شما هم علاقه‌مند به استفاده از این قانون در زندگی خود هستید. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.


قانون جذب چیست؟

قانون جذب (Law of attraction) یکی از قوانین ثابت در جهان هستی است. براساس این تعریف، همه چیز در دنیا دارای انرژی است، که ارتعاش هایی را در فرکانس های مختلف از خود بازتاب می نماید. حتی کلماتی که استفاده می کنیم و جملاتی که بکار می بریم از انرژی ساخته شده اند.

زمانی که به چیزی فکر می‌کنید در حال ارسال ارتعاش آن به کائنات می باشید و تمام این ارتعاشات ارسال شده با استفاده از قانون جذب سازماندهی می‌شود. برای رسیدن به تمام اهداف و آرزوهای خود با قانون جذب، باید ارتعاش ذهن‌تان را کنترل کنید. و برای این کار باید افکارتان را به طور کامل کنترل کنید و در اختیار داشته باشید. با کنترل ذهن جذب ثروت، احساس خوب، روابط عالی و… ممکن می باشد.

قانون جذب چیست
قانون جذب چیست

رمز و راز قانون جذب

همان طور که تا اینجا گفتیم، این قانون راز هایی را در دل خود پنهان کرده است. با استفاده از روش های زیر می توانید احساساتتان را خوب کنید:

1. نوشتن اهداف و آرزوها

2. توجه به نعماتی که خداوند به شما بخشیده

3. استفاده از قدرت تصویرسازی ذهنی و تجسم خلاق

4. گفتن یا نوشتن جملات و عبارات تاکیدی

5. انجام مراقبه و مدیتیشن

6. پرسش سوالات مثبت از خود

7. شکرگزاری به طور روزانه بابت نعمت ها و خواسته ها

راز اصلی خوب کردن احساساتتان کنترل کردن ورودی ذهن می باشد. وقتی که به چیزهای منفی، مانند بیماری، بی پولی و… فکر می کنید احساساتان بد می شود. اما اگر به چیزهای مثبت مثل سلامتی و اطرافیان خوب، موقعیت های خوب فکر کنید، ورودی های ذهن شما مثبت می شود.

رازهای قانون جذب
رازهای قانون جذب

چگونه از قانون جذب استفاده کنیم؟

قانون جذب، مانند قانون جاذبه زمین یک قانون ثابت در دنیا می باشد. با کمک قانون جذب می توان به اهداف و آرزوهای خود برسید. اما قبل از همه باید بدانید که قانون جذب چگونه به ما در رسیدن به اهداف و خواسته هایمان کمک می نماید.

نظرات