معرفی رالف لورن

افراد کمی هستند که نشان مشهور بازیکن چوگان روی پولوشرت‌های برند رف لورن را ندیده باشند. رالف لورن طراح مد امریکایی، بیشتر برای لباس های ورزشی، علی الخصوص پولوشرت های خود به شهرت رسید. در این مطلب از دنیای مد با بیوگرافی رالف لورن بیشتر آشنا خواهیم شد.

بیوگرافی رالف لورن

رالف لورن (Ralph Lauren) در ۱۴ اکتبر 1939 با نام رالف لیفشیتز (Ralph Lifshitz) در محله برانکس شهر نیویورک امریکا متولد شد. رالف و برادرش جری در سن 16 سالگی به دلیل شوخی های همسالان خود در مدرسه، نام خانوادگی خود را به «لورن» تغییر دادند.
مدتی بعد رالف برای تحصیل در رشته تجارت وارد آکادمی کسب و کار و مدیریت شهری باروک در سیتی کالج نیویورک شد. اما بعد از دو سال، تحصیل در دانشگاه را رها کرد. و مشغول سربازی در ارتش امریکا شد. و پس از اتمام خدمت سربازی به تحصیل در رشته مد و طراحی پرداخت.

راه اندازی برند

او در سال ۱۹۶۷ با حمایت مالی نورمن هیلتون، فروشگاه کراوات با نام برند پولو (Polo)، را راه‌ اندازی کرد؛ کراوات ها نیز با طراحی شخصی او بود. کلمه پولو (Polo) به معنی ورزش چوگان است و نشان اصلی برند وی نیز می باشد. شرکت رالف لارن (Ralph Lauren Corporation) در زمینه مد و پوشاک فعالیت دارد.

سبک طرح های رف لورن

سبک لورن بیشتر از طبقه مرفه بریتانیا و قشر بالادست امریکایی الهام گرفته شده است. همچنین بیشتر مشتریانش از ظاهر دوست داشتنی و ساده طرح های برند استقبال می کنند.

فعالیت رالف لورن به عنوان مدیر اجرایی

در سپتامبر 2015 استفان لارسن (Stefan Larsson) سوئدی به جای لورن منتصب شد. اما لورن به عنوان رییس هیئت مدیره و نیز مدیر ارشد بازرگانی در شرکت خود مشغول به کار است.
در سال 1987 اعلام شد که لورن دچار یک تومور خوش خیم در مغز است و بعد از عمل جراحی موفقیت آمیز در همان سال، وی تاکنون مراکز تحقیقاتی و درمانی زیادی در زمینه سرطان دایر نموده است.
 
🔴 متن کامل در مجله مد

نظرات